Як ми перевозили піч зі Словенії в Україну

Перевезення великогабаритних вантажів не те що б дуже складне завдання, а швидше метушлива. Вся трудність, природно , полягає саме в способі перевезення, а конкретніше , у виборі маршруту по якому можна здійснити дану перевезення. Добре коли в перевезенні великогабаритних вантажів зацікавлене держави, тоді власне і проблем ніяких немає. Куди більш тяжка завдання перевезти подібний вантаж для приватного клієнта.

Перевезення великогабаритного вантажу - печі

Як ми перевозили цю негабаритну пічСаме подібного роду запит надійшов в компанію «Європейські Транспортні Системи» на початку вересня 2013 року. Новий, нещодавно почав свою роботу завод по виготовленню хліба, збільшив обсяги виробництва та слідчо за цим ,з'явилася необхідність у збільшенні виробничого обладнання. Цей великогабаритний вантаж не те щоб був дуже великим за своїм обсягом, єдине, що робило його більше ніж стандартний вантаж – це висота, яка становила три метри сімдесят сантиметрів. Для перевезення подібних вантажів найчастіше використовуються низькорамні трали, для того щоб забезпечити мінімальну висоту при транспортуванні вантажу. Нашими менеджерами був запропонований даний варіант і прорахований найоптимальніший маршрут для перевезення. Вантаж був проведений і готовий до відвантаження в Словенії, а потрібно було доставити на Україну в Київ. Найоптимальніший маршрут по прорахунках становив 1700 км.

Як ми перевозили цю негабаритну піч

Треба було розрахувати так, щоб в очах даної висоти машина, не застрягла ні під яким мостом, а так само щоб не зачепилася бортом проїжджаючи залізничні гілки, що, між іншим, дуже часте явище для низкорамного транспорту (що потрібно враховувати при перевезенні негабаритних вантажів). Погоджуючи це з залізничниками, електриками та місцевою владою перерахунок оптимального маршруту вже становив не 1700 км а більше двох тисяч кілометрів.

У підсумку всі нюанси були дозволені, і справа наближалася до відвантаження обладнання. Водій був присутній на завантаженні даної печі, і особливу увагу акцентував на тому, щоб вантаж був надійно і правильно закріплений на платформі. Все це було для того, щоб уникнути пошкодження вантажу, а саме для того щоб при будь-яких маневрах транспортного засобу максимально захистити вантаж від перевертання або падіння, так як головним фактором у даному вантажі була його висота.

Ці принципи важливі так і для перевезення будівельної техніки. При нестандартній висоті завжди потрібно зосереджувати особливу увагу на щільної фіксації вантажу. У результаті вантаж був завантажений і готовий до транспортування. Доправили його в обумовлені терміни, враховуючи те, що у зв'язку з деякими перешкодами нам потрібно було робити об'їзди мало не за сто кілометрів, клієнт залишився задоволений і продовжує співробітництво з нашою компанією.