Перевезення негабаритних і великовагових вантажів

До таких вантажів належать машини, агрегати, станки, обладнання, об'ємні будівельні елементи великих розмірів і одиничних потужностей високого ступеня заводської готовності. Їх заводське виготовлення без членування забезпечує прискорене введення в експлуатацію нових підприємств і будівельних об'єктів, підвищує якість і скорочує трудомісткість будівельно-монтажних робіт.
Негабаритні перевезення – це перевезення різного роду вантажів з перевищенням ваги, висоти, ширини і довжини кузова автотранспортного засобу або окремих габаритів, наприклад, довжини. Дуже часто такими послугами користуються великі будівельні кампанії, які ведуть будівельно-монтажні роботи в різних регіонах країни.
Хорошим прикладом для негабаритних перевезень можна назвати транспортування будівельної техніки. Розглянемо технологію виконання робіт по перевезенню будівельної спецтехніки. У вітчизняній і зарубіжній практиці вантажопідйомність багатоколісні причепів-ваговозів становить приблизно наступний ряд: 30, 60, 80, 120, 250, 300, 600 і 1000 т. Для більш ефективного використання причепи-ваговози вантажопідйомністю 200 т і більше, мають 50— -60 коліс.

Перевезення негабаритних і великовагових вантажів

В місцях навантаження і особливо розвантаження великовагових вантажів часто відсутні вантажопідйомні засоби, тому багато причепи н напівпричепи-ваговози обладнують власними пристроями для полегшення вантажно-розвантажувальних робіт. До таких пристроїв відносяться горизонтальні і шпильчасті лебідки, домкрати, відкидні і легкознімні в'їзні трапи, такелажний інструмент та ін.

Перевезення негабариту з дотриманням правил ДАІ

Перевезення великогабаритних та великовагових вантажів може здійснюватися тільки за спеціальним дозволом, выдаваемому Державтоінспекцію (ДАІ) при наявності погоджень маршруту руху з відповідними управліннями автомобільних доріг, комунальними органами міськвиконкому, дистанціями колії залізниць (при перетині маршруту перевезення з залізничними коліями в одному рівні) та іншими організаціями. При цьому визначаються необхідність і вид супроводу. Супровід може здійснюватися: автомобілем прикриття, запасним тягачем або штовхачем (залежно від виду вантажу і дорожніх умов), які виділяє організація, що транспортує вантаж, а також патрульним автомобілем ДАІ. На кожну перевезення, якщо габарити і загальна маса значно перевищують гранично допустимі, створюється проект з детальною розробкою маршруту. Навантаження і розвантаження довгомірних вантажів може здійснюватися кранами, навантажувачами або наявними на самому автомобілі пристроями (самопогрузчики).

Застосування рухомого складу під час перевезення негабариту

Застосування рухомого складу з власним розвантажувальним пристроєм диктується відсутністю у замовника невеликих партій вантажу розвантажувальних механізмів. Навантаження або вивантаження буває поштучна або пакетна. Остання, скорочує час вантажно-розвантажувальних робіт, але пов'язана з попередньою укладкою вантажу в пакети. Таким чином, розглянуті вище завдання для перевезення негабаритних вантажів – це тільки частина спектра різноманітних нюансів, тому ваші завдання можуть вирішити професіонали.